Support
Wanneer het allemaal tegen zit doen wij ons best voor u!
U heeft een probleem met uw printer?
Als uw labelprinter niet naar behoren functioneert is dat erg vervelend. Helemaal aangezien labelprinter vaak op kritische plekken staan die cruciaal zijn voor uw bedrijfsprocessen.
Wij hebben de kennis en ervaring om soms een probleem snel op te lossen of zelfs bij een hardware probleem een work around toe te passen op afstand zodat u snel weer verder kunt.
Vaak kijken we meteen hoe eventueel dit probleem voorkomen kan worden in de toekomst en kijken we met u mee of we eventueel ander advies hebben voor het gebruik specifiek voor uw toepassing.
Voor wie is de support en wat zijn de eventuele kosten?
Wij handelen qua support wanneer de printer bij ons aangeschaft is en u een trouwe klant bent via een de “Fair Use Policy”.
Dit houd in dat we hiervoor in dat geval geen kosten in rekening brengen zolang we niet het idee hebben dat er misbruik van gemaakt wordt of de support zo specialistisch of frequent is dat we hier van af moeten wijken.
Dit geld enkel voor support op afstand (telefonisch of teamviewer)
Voordat we hierover op gaan maken we altijd de melding tijdens of voorafgaande de behandeling van de ticket dat we hiervoor kosten moeten hanteren.
Businesslabels biedt deze kosteloze support voor Windows OS systemen, voor andere OS systemen kan de support beperkt zijn of niet (geheel) kosteloos.
Vanaf dat moment kunnen de gemaakte uren doorbelast worden die na deze melding worden gemaakt tenzij anders afgesproken.
Welke tarieven wij hanteren vind u onderaan deze pagina.
Wat moet u doen als u een error of een probleem ervaart met uw printer
#1 Controleer of de labels goed geladen zijn
#2 Controleer of de printer een foutmelding geeft
#3 Controleer of de printer goed is aangesloten
#4 Controleer of de printer herkend wordt door de computer
#5 Controleer de wachtrij van de printer of er hier een melding en de jobs hier verschijnen
#6 Bekijk troubleshooting in de handleiding of Technical Reference Guide
#7 verzamel alle informatie van de Checklist voordat u contact opneemt
Wat wij kunnen doen
Naast de trainingen die wij volgen voor de printers die wij zelf verkopen hebben wij ook ervaring met andere printers waarbij we soms ook de juiste support kunnen geven of een advies uitbrengen voor hoe & waar u het beste mee verder kunt.
Hardware problemen:
We volgen de benodigde trainingen voor de Epson & Godex printers die nodig zijn om service aan te bieden.
Tevens zijn wij altijd erg gedreven om dieper te gaan en naast te weten waar de stappen staan de printer en zijn werking te begrijpen en zo ook problemen die niet gedocumenteerd of nieuw zijn op te kunnen lossen.
Of de printer te laten werken zoals hij eigenlijk niet bedoeld is. (geheel op eigen risico natuurlijk)
Maar in sommige gevallen maken wij gebruik van de diensten van andere bedrijven die speciaal hiervoor zijn ingericht.
En u in vele gevallen sneller, beter, en goedkoper kunnen helpen.
Wel overzien wij vaak deze calls en helpen u of nemen deze aanvraag van u over en sturen onze waarnemingen door zodat ze met een voorsprong aan uw service call kunnen beginnen.
En soms ook een adviserende en samenwerkende rol hebben met deze partij om bij te staan met kennis van de toepassing en soms kennis in aansturing.
Software problemen:
Voor de software die wij leveren kunt u natuurlijk altijd bij ons aankomen met vragen of support.
Maar vaak komen wij ook in een situatie waarbij een printer van ons gebruikt wordt in een software omgeving.
En het probleem niet direct duidelijk is, dan zoeken wij uit voor u waar het fout gaat en of het te maken kan hebben met de printer of dat het een probleem is met de software.
Vaak kijken wij met onze basis kennis even mee of wij kunnen herleiden wat het probleem is maar vaak moeten wij u toch doorverwijzen naar uw software leverancier.
Leenunit:
Afhankelijk van de beschikbaarheid hebben wij van sommige modellen een leenunit staan.
We kunnen u dus vaak voorzien van een printer van ons om deze tijdelijk te gebruiken.
Zodat wanneer uw printer voor reparatie weg is u een tijdelijke printer heeft om verder te kunnen.
Soms hebben wij uw printer niet als leenunit of is deze even tijdelijk niet beschikbaar, soms kunnen wij u dan een vergelijkbaar of een andere printer lenen.
Of er hiervoor kosten gerekend worden hangt af van de printer, situatie, periode en het gebruik af.\
Vraag ons naar de mogelijkheden en beschikbaarheid van de printers.
Tarieven
Remote support (teamviewer / telefonisch)
€100,- per uur
Hardware reparatie (onderdelen vervangen / onderhoud / diagnose)
€100,- per uur
Onsite service excl. voorrijdkosten (voorrijdkosten in overleg)
€145,- per uur
Prijzen zijn excl. BTW
CHECKLIST
WAT WE MOETEN WETEN OM JE SNEL TE HELPEN.
PRINTER MERK EN TYPE
WELKE PRINTERMEDIA GEBRUIKT U
SOORT MATERIAAL HANDIGSTE IS EEN ARTIKELNUMMER
SERIE NUMMER
AANSCHAFDATUM
ERRORCODE IN DISPLAY INCL EVENTUELE NUMMERS
OF DE MANIER HOE EEN LAMPJE BRAND OF PRINTER PIEPT
MERKBAAR PROBLEEM OF VERANDERING
RAAR GELUID OF RINTKWALITEIT
EVENTUELE VERANDERINGEN OF OORZAKEN
VERPLAATST, ZONDER STROOM, NIEUW NETWERK
BIJ SUPPORT EVENTUELE ADMINISTRATOR RECHTEN
CONTACT INFORMATIE